joi, 4 iulie 2013

Telefon cu motor

După succesul fulminant pe care l-am avut cu ultimul articol (am aflat că am făcut pe cineva să plângă, nu ştiu dacă din dor de oraş sau din disperare că nu se mai terminau paragrafele în care povesteam ce mi-am pus în troler), am descoperit că sportul meu preferat e datul cu părerea, aşa că revin prin a comenta acest subiect delicat: frecatul mobilelor (cu accent pe i).

Nu ştiu la alţii cum e, dar eu îl folosesc pe Răpănel (aşa-l cheamă pe telefonul meu) la sunat, trimis mesaje, hrănit peştii pe Fish Tycoon şi jucat table. Dacă aş avea ceva fără butoane şi cu net, probabil aş putea şi eu să mă conformez cu o bună parte din oamenii pe care îi cunosc.

De exemplu atunci când ies cu pretenaşii:

"Salut. Cum mai e viaţa ta?"
"Mhm. Tu?"
"Nah."
"Naşpa tare?"
"Mdaa..."
"Nasol."
"Eh..."
"Hai, pa, ne mai vedem noi. Da' dă, bă, şi tu un check-in până plecăm."

(În cazul în care erau mai mulţi, de obicei se întâmpla ca un pişpirit să nu fie etichetat: "Băejnebun, cum să nu-l etichetezi pe Gigel, ieşim şi noi o dată la doi ani şi tu îl uiţi pe Gigel?")



Sau cu prietenele:

"Fatăăă, de când nu te-am mai văzut, ce superbine arăăţi!"
"Hai taci, fată, că eşti superbă!
"Iubita, tu ce-ţi comanzi?"
"Nu ştiu, scumpa, stai să-l hrănesc pe Pou... Ia-ţi tu ce vrei."
"Un piculeţ, că mă mesăjuieşte ăla... Ai văzut cu ce nenorocită umbla?"
[concentrată la Pou] "Da, tu..."
"Stai să ţi-o arăt, uite ce grăsană, ce conformaţie are!"
[cu ochii în propriul telefon] "Da, ce conformaţie!"
"Uite cum se îmbracă!"
"Cum se îmbracă... Fată, eu mă duc până la baie, mă sună iubi..."

(În cazul în care erau mai multe la masă, în spiritul tipic feminin al mersului în turmă la toaletă, toate s-ar fi ridicat şi ar fi urmat-o pe cealaltă: "Fatăăă, ai iubiiii, arată-miii-l!")



Sau cu... iubi:

"Puiuţ, ce s-a întâmplat aseară, de ce nu m-ai mesăjuit?"
"Scuze, Curuleţ, am adormit încercând să duc gunoiul."
[uimită pentru că a găsit în sfârşit un bărbat care duce gunoiul] "Ai dus gunoiul?"
"Da, Ştrumfuleţ, după ce am pregătit cina."
[de-a dreptul extaziată] "Ai pregătit şi cina?!"
"Da, Biscuiţel, i-am făcut şi poză cu Instagram. Uite, ţi-o trimit acum."


Aşa se nasc, de fapt, poveştile de iubire. Nu sunt genul care se emoţionează când vede cupluri de bătrânei pe stradă, dar recent, în aeroport, am asistat la o scenă romantică ce mi-a înmuiat genunchii: un el şi o ea, fericiţi împreună de cel puţin 50 de ani, trecuţi prin viaţă, căsătoriţi din dragoste şi toate cele, stând faţă în faţă la o masă... fiecare cu ochii în Smartphone-ul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu