joi, 19 iulie 2012

Am primit rezultatul! sau De ce nu mă mai gândesc la nemurirea sufletului de câteva zile

Zilele trecute, în timp ce stalkăream lumea pe Facebook, am observat că unii se lăudau cu rezultatele de la CAE.

The big moment has come.

73%, grade C. Essex, here I come!!!!!!!!

Măi, cred că am dat-o-n bară rău la Reading. Ia să mă uit pe grafic.

Use of English- 95% (!!!!!)
Reading&Speaking- 80%
Listening- 85%
Writing- 30%

(Astea-s rezultate aproximative, date de profă în funcţie de graficul lor tâmpit şi care nu respectă proporţiile d.p.d.v. matematic).

Stau. Am uitat o chichiţă şi m-o fi scăzut până la 60%. Chiar şi aşa, n-are cum. Am greşit numărul întrebării la a doua parte. Chiar şi aşa, tot luam un 40%. Mi-a încurcat teza. Am făcut eu o varză. Am scris numele, numărul candidatului greşit. Au pus foaia la congelator şi a reapărut cerneala ştearsă. Am scris urât.

Profa- să fac contestaţie (ce mişto se duc 530 de lei, aşa, deodată). Şi să fiu politicoasă ("Heeeey, motherfuckers!"). Dar să fiu conştientă că:

"...even if they've made a mistake and misplaced one of your texts, you must know that it's highly unlikely for them to admit it - because it would be bad publicity for them...it's their game, unfortunately..."

Motherfuckeri. Chiar dacă e greşeala mea, n-o să ştiu niciodată dacă aşa e. (Aşa mi s-a întâmplat acu' mulţi ani, la română la examen, când nu ştiam de ce mi-a scăzut pe o compunere 10 sutimi, astfel că mi-a ieşit 9.90. Şi eu mă consumam pentru aia. Ce vremuri bune.) Şi îmi iau şi 530 de lei pentru asta. Şi timp, stres etc. Nişte motherfuckeri.

Acum aştept răspunsul de la ăia. (Poate) revin.

UPDATE 1: Am depus contestaţia.
UPDATE 2: Primesc rezultatul pe la sfârşitul lui septembrie.

2 comentarii:

  1. Păi și? Care a fost buba până la urmă?

    RăspundețiȘtergere
  2. Well, nu stiu, cred ca a fost greseala mea. But at least I've tried.

    RăspundețiȘtergere