luni, 11 iunie 2012

Ştiu că e târziu


Acum să continui. La două zile după bairam, căci atunci schimbam sufixul de fapt, am primit ca de obicei o vizită neanunţată de la bunici (nu de la Buinca, ea îmi tot dădea telefoane, de la ailaltă). M-am bucurat, fiindcă ei întotdeauna greşeau ziua.

"La mulţi ani! 16 faci, nu?"

Acum au greşit anul.

După vreo săptămână eu şi Carla am chiulipsit de la două ore ca să mergem la o oră la fosta noastră profesoară de istorie. În curte, uitându-mă după zdrăngănitorul la pian  Ionuţa, observ alte zeci de mii de preteni şi cunoştinţe, toţi cu aceeaşi expresie de ce-naiba-cauţi-aici-tu-nu-ai-şcoală. Ne întâlnim cu Ionuţa, intrăm în şcoală şi ca să găsim clasa ne luăm după un individ cu o hartă în mână (de istorie). Găsim clasa, mai bârfesc cu Măslină Curmală copilaşul care a venit la bairam, şi îmi găsesc loc lângă o veche cunoştinţă.

Sună de intrare, intră doamna profesoară. Nu ne observă, aşa că mă duc la dânsa.

"Doamna pro..."
Şi deodată mă strânge tare la pept şi îmi spune că arăt foarte bine :D
"Ci mi-ai luat aicia? Bomboani?"

..............................................................

Mai trebuia să scriu nişte chestii pe care nu mi le mai amintesc (printre acre concertul lui Tomescu, de la care am luat autograf, şi spectacolul de balet), aşa că decât să rămân în urmă o să spun pur şi simplu că mâine  plec la Buciureşti, fiindcă miercuri, am minunatul examen (am luat A la simulare!!). Apoi plec iar pentru că duminică am proba de speaking.

Revin cu detalii. Cred. Sper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu