marți, 26 iunie 2012

Ştelf

Am cunoscut-o acum aproape 5 ani, când avea părul sârmos şi ţepos. Dup-aia s-a tuns ca tipii ăia din Star Trek, ziceai ca are cască de protecţie pe cap. Stătea cu Geo în ultima bancă, pe care desena (pe bancă, nu pe Geo) cu pasta corectoare chitare şi...ăăă... alte chestii. Făcea Quan-Ki-Do unde era colegă cu Bas şi mergea în cantonamente, iar în rest imita colegi şi profi.

A fost -şi este- printre cele mai mişto prietene ale mele. *sob sob* M-a învăţat să fac dansul ăla fain la ziua mea, sau cum să fac precum broaştele ţestoase în călduri. Ţin minte când am mers în Natura cu ea şi cu Geo şi râdeam de dubioasele alea două şi ea mi-a spus bancul ăla cu "Sănătateeee!". Şi acum râd singură când mă gândesc la el.

De ziua mea mi-a luat floricelele mele preferate, înfăşurate în staniol:

"Fatăăăă, dar de unde ştiai că-mi plac lalelele?" zic eu, în extaz, căci mă aşteptam să primesc iar nişte garoafe din alea buruienoase, ca la 8 martie, când m-am întors cu un teanc acasă, nu ştiam cui să i le mai dau ca să scap de ele.
"Ăăăăăăăăăăăăă... Nu ştiam."

Sau când făceam pregătirile pentru nuntă, acum vreo 2 ani, la începutul relaţiei ei cu păpuşelul de Zsombi. Sau când îmi spunea ce mişto ieşeam în pozele mele de pe Facebook reprezentând veveriţe. Sau la blocul lui George, cu Denisa, care lingea orice (Denisa fiind câinele).

Ştef, mi s-a epuizat inspiraţia şi scuze că nu scriu mai mult, dar să ştii SINCER acum, da' SINCER că ti admir foarti mult şi sper ca peste câţiva ani să vin cu căţelul la tine (pe care mai mult ca sigur că o să-l cheme Denisa) să-i fac vaccin şi să-l sterilizez.

P.S.: Pup-o pe Antonia din partea meaaaaa, chiar dacă nu mă cunoaşte face-to-face :D

2 comentarii:

  1. Awwwwwwwww, iti multumesc mult de tot pentru post! Chiar sunt impresionata si ma bucur ca am deja un client (vorbim pe mess despre programarea catelului la sterilizat). Ma bucur ca cineva ma apreciaza si stai calma, cand o sa vina momentul nuntii cu Zsombi te voi anunta sa ne facem pregatiri adevarate.
    P.S. O salut si pe sor-mea :D
    Esti o Elsica dulcica!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waaaa, am un comenatriu pe bloooog!

      Pai sa ma anunti inainte de nunta, ca sa stiu si eu sa mai repet la Dansul Pinguinului, sa nu ma fac pe-acolo prin Tara Ungureasca de ras. :))

      Ștergere