joi, 21 iunie 2012

Cum a fost

Ce bine e să stai acasă şi să pretinzi că înveţi pe rupte pentru examen. Chiar am învăţat/recapitulat, dar asta în ultimele zile. Oricum, luni nu aveam nicio problemă, poate doar download-atul speech-urilor pe care voiam să le ascult pe drum, marţi am plecat şi am căutat clădirea unde se va fi desfăşurat minunatul examen (numai dubioşi şi pensionari în campus) şi miercuuuuri...

Trezeşte-te. Nu, nu mai poţi sta încă 5 minute. Du-te la masă. Numai asiatici pe acolo. Dă fuguţa la universitate (numai dubioşi şi maşini în campus). Caută sala, bea apă. salută cunoştinţe vechi, bea apă, du-te în sală, bea apă, gata, tre' să înceapă de acum.

Supraveghetoarea zice să fill in the shits. Primul shit era un chestionar (vai, ce drăguţ e la examen!), apoi ne aduce subiectele de la Reading. Ce-i minunea asta? Hai că la primele e uşor, sau nu prea, dar oricum, subiecte abordab... ce bunica zice ăsta? Zici că-i Carmen Harra, mai lipsea să-mi dea şi horoscopul dhhagostei 2012. Şi mai naşpa ultima parte, despre nişte pugu-pugu şi afacerile lor de familie. 5 minutes left. Gândeşte, gândeşte. Fill in the shits. 1 minute left. Eh, asta e. Vorbesc după aia cu restul, care erau cam în aceeaşi situaţie ca şi mine.

La proba următoare o să fac mai bine.

Writing. Asta ar trebui să fie mişto, numai să nu-mi cadă proposal la prima parte. Ia să vedem subiectele. Proposal. Noroc de pixul acela fain cu cerneală care se şterge. La a doua parte am ales articolul, ca să îi dau pe spate cu phrasal verb-urile şi collocation-urile, că doar nu le-am învăţat degeaba. Bun. Acum să recitesc textele. La primul am uitat să adaug 2 subtitluri, sper că nu e nicio problemă că le-am îngrămădit. La al doilea am omis un punct din cerinţă, deci dacă nu-mi dădeam seama îmi scădea pe loc 40 de puncte, deci l-am adăugat la sfârşit, deci ultimul paragraf e cam măreţ, deci sper să nu fie o problemă.

La proba următoare o să fac mai bine.

Use of English. Asta e uşor, şi trece repede etc. Prima parte e mai naşpa, dar la simulare am greşit numai 2 chestii acolo. Hai să vedem. Dafuq is this. Cum cresc copacii din Epoca de Piatră. Ce-s cuvintele astea. Varză. La partea a doua cred că am greşit pe la sfârşit un pic, dar la restul sper să fie perfect.

Nu-i nimic, urmează Listening-ul şi la proba asta o să fac foarte bine.

S-a auzit foarte bine, într-adevăr, numai că tot nu sunt sigură la nişte chestii. Din fericire la ultima parte am o strategie bună, în sensul că nu completez prima coloană şi apoi pe a doua, ci simultan, pentru că la examen au făcut un terci din partea asta şi nu aveai cum să le faci separat. Oricum, bine că s-a terminat, am ajuns acasă în seara aia şi Speaking-ul îl aveam programat duminică dimineaţă.

Foarte bine, mai am câteva zile să exersez şi la Speaking o să mă descurc foarte bine.

Sâmbătă: here we go again. Nu mai stau la mătuşă-mea în viaţa mea. Mai ales înainte de un examen. Plod mârâind, TV dat la maxim la care nu se uită nimeni, mâncare naşpa, casă naşpa, vai de capul meu. Dimineaţă mă întâlnesc cu profa şi colegii mei, mai sprechăim puţin, apoi mă văd şi cu viitoarea mea parteneră de speaking. Nu avea ce să fie rău, căci la simulare şi la cursuri am reuşit să learn it the hard way cu un partener naşpa.

Rândul nostru să intrăm. Prima parte a mers bine. La a doua nu m-am încadrat în timp şi n-am apucat să spun tot ce trebuia. La Part 3 am întrerupt-o pe individă, mi-am terminat task-ul şi m-am rezemat relaxată de spătarul scaunului după asta. Part 4 a fost destul de uşor, în ciuda topicului naşpa pe care l-am nimerit. Şi cam atât.

M-am mai plimbat prin Buciureşti după asta, pe drum m-am întâlnit şi cu un copchilaş de la cealaltă grupă care arăta mai zombi decât mine (nu de oboseală, ci fiindcă jucase WOW noaptea trecută), iar după-amiază am ajuns acasă.

FREEEEEDOM. Pe naiba. O să-mi fie dor de ultimele luni, şi oricum trebuie să mă apuc de studiat pentru următoru' examen. Nu ştiu dacă iau A la ăsta, de fapt sunt mulţumită şi cu B (de exemplu pot intra la facultatea de mate la King's College), dar....................deocamdată aştept rezultatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu