vineri, 10 februarie 2012

Lizuca fără Patrocle

Am cuncoscut-o pe Lizuca acum mulţi ani, pe forumul acela despre dobitoace. Din prima clipă mi-am dat seama de originile ei olteneşti (deşi e fan Steaua), dar am reuşit să trec peste durerile de ochi pe care ţi le provoacă utilizarea excesivă a perfectului simplu în scris şi ne-am împretenit repede.

Mai târziu şi-a creat ea propriul forum, unde putu să vorbească olteneşte şi mai mult, şi unde chiar spuneam bancuri cu olteni. Alături de ea şi de 'ailaltă, am împărtăşit experienţe mai mult sau mai puţin fericite, însă atât de personale încât am implorat-o cu mâna pe mouse să facă o magie să nu mai fie vizibile topicurile alea şi celor care n-au cont pe forum. Şi uitaţi aşa am ajuns să scriu despre ea, că na, omu' nu face nimic pă gratis.


Ţin minte că odată am căutat-o pe net şi am văzut că era colegă de clasă (şi de bancă, la un moment dat) cu un tip, Husein, despre care a povestit multe lucruri minunate.

Se pricepea să povestească, dar cel mai mult îi plăcea să dea sfaturi, chiar dacă ele nu foloseau la nimic.


Se uita la Top Gear şi era fan James May, asta până când a apărut rapperul acela negru pe care îl puteţi vedea în partea din dreapta a acestei pagini, la persoane interesate. Nu o să înţeleg niciodată ce vede la ăla; poate îi place coafura lui, că tot spunea că hairstyling-ul, ca şi sporturile extreme, sunt hobby-urile ei.

Dar cele mai frumoase amintiri cu ea le am din vremea când citeam şi discutam horoscopul împreună. Fiind amândouă de aceeaşi zodie, petreceam ore în şir citind mail-uri forwardate scrise de Urania, interpretam fiecare cuvinţel, urmând ca, în final, să confirmăm că totul "ni se potriveşte perfect".

*speech emoţionant mode selected*

Deşi nu am scris pagini întregi despre tine (pentru că nu mai am imaginaţie), Lizuca, să ştii că eşti o persoană... o persoană... EXTRAORDINARĂ (adică anormală). De fiecare dată când deschid calculatorul mă gândesc să intru cât mai repede pe forum, să văd, să învăţ din SFATURILE tale oferite din SUFLET.(de fapt, prima dată intru pe Facebook, dar dă bine dacă scriu aşa). M-ai ajutat să mă REDESCOPĂR.

Şi acum, pe bune, chiar eşti o tipă ok. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu