marți, 21 februarie 2012

Ce-am mai făcut

Răspuns: rubeolă. Sau pojar german, cum se zice-n popor.

Am stat două săptămâni acasă, ceea ce e mişto, în principiu. Problema e că am pierdut destul de multe teste slash lecţii slash teme slash proiecte şi, deşi în fiecare dimineaţă îmi puneam în gând să termin la timp tot ce am de făcut.........nu prea reuşeam.

Daaar m-am întors pe meleagurile patriei, fiind primită cu aplauze din partea a doi-trei indivizi şi, deci, totul a revenit la normal (sau nu).

Mai mult decât atât, a venit acea perioadă a anului când lumea consideră că eşti îndeajuns de deştept încât să îţi pierzi câteva sâmbete la olimpiezi. De prima etapă la engleză am trecut în mod glorios cu un superb punctaj de 9.50, sâmbătă e următoarea etapă, iar sâmbăta ailaltă văd la ce mă mai duc, în funcţie de ce randament dau săptămâna asta. Adică cealaltă opţiune ar fi minunata, fascinanta şi palpitanta olimpiadă de germană, lucru de care Duamna se interesează în permanenţă, ajutându-mă şi îndrumându-mă oricând e nevoie (mai ales când povesteşte din tinereţea dânsei şi cum s-a desfăşurat ultima întâlnire cu primul iubit- sau era invers?). La engleză e mai mişto, am reuşit în sfârşit să o mulţumesc pe doamnă cu o scrisoare despre ţigani.

În rest, subzist eroic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu