marți, 14 februarie 2012

Amintiri din fragedă pruncie- Partea a treia şi ultima

Desigur că am uitat să mai scriu nişte lucruri.


Premergătorul

Vitezomanu' Gică, şi-a luat maşină mică, roşie ca focu' să-i surâdă norocuuuuu'!

Premergătorul era împrumutat de la o tanti din cartier şi a fost utilizat pentru puţin timp de mine. Ai mei mi-l legau de şifonier cu o sfoară de treij' de centimetri (hai 40) şi Copilu' se plimba ţanţoş cu aparatura ataşată de el în timp ce babalâcii se uitau la TV. Asta până când a intrat Buinca în cameră, cu o expresie compătimitoare şi exclamând dureros: "Mamă... Dar ce i-aţi făcut?..."


Dinozaurii

Aveam un poster lipit cu scotch deasupra patului şi îi ştiam pe toţi după nume. Păcat că Buinca l-a scos după ce ne-am mutat... Gr...


Alte chestii aşezate deasupra patului

Cum ar fi casetele video, pe care am ţinut să le pun pe verticală, deşi raftul era destul de îngust. Dimineaţa- sânge, şerveţele, tata vai de capul (de fapt, nasul) lui. La vederea monstruosului spectacol, l-am întrebat, afectuos, pe rănit: "Tati, dar ce casetă ţi-a spart nasul, Pisicile Aristocrate sau 101 Dalmaţieni?"


Combina

A adus-o Tati când aveam vreo 4-5 ani. Mi-a spus că singurele butoane pe care puteam apăsa erau alea trei verzi, pe care scria Jazz, Rock şi Classic. Apoi m-a învăţat să butonez şi la celelalte- DJ Bobo m-am făcut!


Diafilmele

Cred că aveam două aparate de diafilm, unul de la vecina de alături, altul de la Buinca de la servici (ştiu sigur că unul era crem şi altul gri). Oricum, în fiecare seară (chiar şi după ce ne-am mutat) Mami îmi punea diafilme, iar dacă o lăsam să se uite înainte la televizor fără să o pisez la căpşor, îmi punea chiar cinci diafilme pe zi!


Landoul

Mov. Era superb. Ce scandal am făcut când l-a vândut Mami (aveam 3 ani, şi ca să evite cât de cât circul l-a vândut în timp ce dormeam).


Cred că asta e tot, dacă îmi mai amintesc ceva mai scriu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu