marți, 27 decembrie 2011

Pă final de an...

...o ultimă postare.

Dar iar n-am mai scris de vreo lună, aşa că încep cu începutul.

Am mers la patinoar cu Milka şi Ionuţa. Desigur că mai mult am stat pe margine şi am bârfit, căci Dobi nu ştie să patineze. Partea naşpa e că nu îmi amintesc de câte ori am căzut, dar a fost frumos.

Peste o săptămână am mers la ziua Milkăi şi am văzut un film cu Ashton Kutcher în pantaloni albaştri cu carouri de care am şi eu, apoi am aşteptat douăj' de ani să ne aducă pizza şi fresh-ul de portocale al Milkăi (i-am spus că fresh-ul nu e bun în perioada asta, dar ea: "Batman, Batman!" Să-i fi văzut faţa după ce a degustat primul mililitru din suculeţ; poate de aceea s-a şi înfruptat din berea lui Mike cât acesta era plecat).

Şi am terminat primul semestru forti ghini (dar important e că l-am terminat. Doi ani şi jumătate to go!).

Moşul mi-a adus o superbă pereche de patine din cauza cărora mă dor gleznele, aşa că i le-am donat mamei, care ieri a căzut rău de tot la patinoar. Sper să nu fie foarte grav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu