miercuri, 1 iunie 2011

Hei.

Plec la Londra! Plec la Londra! Plec la Londra! Da, da, cu babalâcii, ca şi până acum, dar totuşi PLEC LA LONDRA!

Până atunci, trebuie să termin de terminat acest fantastic, minunat, palpitant şi incitant an şcolar. Despre care voi scrie când voi fi terminat, fiindcă am descoperit că am o pasiune pentru bilanţuri, mai nou.

Apropo de şcoală, colegii mei au un simţ practic extraordinar. Seara, ora 22.00. Primesc un semeseu de la un număr pe care nu îl aveam în agendă. Un semeseu superb, ce m-a marcat profund:

"Scz k te deranjez la ora asta. te roooooooog m ajuti si p mn maine la engl l o comp? dak vrei. pwp."

(Apropo, PWP înseamnă People With Parkinson's sau Proposed Work Package? Presupun că a doua.)

Atât. Nesemnat (deşi bănuiam cine era). Draga de ea. Aşa, mamă, fă-ţi rezervare, că altfel nu mai prinzi locuri, ce...era să zic ceva. Da, ziua următoare m-am făcut că plouă, în schimb nici individa nu m-a solicitat. Şi sunt sigură că nu i-am trimis mesaj de răspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu