miercuri, 22 iunie 2011

Horoscopul are -din nou- dreptate

Serios. Uitaţi-vă la zodia Bou, data de ieri, apoi citiţi ce am scris.

Facebook-ul e tare. Inviţi préteni la un concert de pian în aer liber şi acolo te întâlneşti cu toţi. Mă rog, aproape toţi, căci proful de religie (un tip fenomenal, păcat că pleacă) nu a venit. Din fericire, cu vreo două ore înainte de concert primesc un esemes/semeseu de la Rux, că cică va cânta şi Basel. Mişto.

În parc mă întâlnesc cu nişte dudui şi un fotograf pe care îl confundasem cu un homeless, şi desigur cu Rux şi Popică. De asemenea, m-am mai întâlnit cu/am văzut pe (fac un raport ca să pară că am viaţă socială):

-o fostă profă care avea grijă de un copil care nu era al ei
-patroana Salonului
-boyfriend-ul patroanei a.k.a. tipul care mă salută cu "Săru' mâna" (edit după un an: era fratele de fapt =))))))
-Basel şi femeia lui
-tipul care seamănă cu Leonard Whiting
-fratele ginger al unui fost coleg
-Caltaboş şi neamul lui
-copila ginger
-un DJ cu un DSLR
-un sărbă(u)torit
-şi alţii.
Şi începu bârfa. Popică spunea acelaşi banc din minut în minut, Rux insista să stau în faţa ei, Basel făcea ture cu un teanc de foi în mână, Caltaboş şedea în mijlocul aleii, tipul care seamănă cu Leonard Whiting plecase, un alt tip creepy implora oamenii să le accepte cererile de prietenie pe Facebook. Pea a apărut şi el într-un final, însoţit de bunicuţa lui zâmbitoare şi de verişoara care îl ducea de mânuţă de colo până colo.

Am mers cu Popică şi cu Rux să îşi ia ceva din care să se adape. Timp în care am bârfit şi în care Popică a mai spus de alte 34 de ori bancul acela. Am ajuns înapoi la fix...când a început să cânte tipul la nai. Mă miră faptul că spectatorii n-au început o horă pe acolo, deci încă e bine.

Basel a cântat abia la sfârşit. După cele patru piese i-a spus lui Popică (care mi-a spus mie ş.a.m.d.) că a fost emoţionat, deşi a mai făcut asta de atâtea ori (chit că erau cam aceleaşi piese).

Cam asta a fost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu