vineri, 17 iunie 2011

(Chiar) s-a terminaaaaat!

Pi buni. Şi Pirelli.

Ora 9:15 dimineaţa. Zdrăngănesc la pian. Telefonul sună. Poporul mă cheamă, că cică "începe într-un minut." Bun, ajung în jumătate de oră.

Din fericire totul se terminase când am sosit eu. Mi-am recuperat diplomele şi cartea despre nemurirea sufletului şi i-am dat florile dirigii. Simona Sensual (da, tipul acela) m-a invitat la petrecerea de ziua lui care va avea loc în două luni, dar i-am spus că plec atunci (chiar plec). Săracul, ce ar fi vrut să dăm împreună ture cu bicicleta în jurul casei lui şi să omorâm pisoi (glumesc) şi să cântăm la pian.

Până să plec acasă, scumpa mea colegă nu s-a putut abţine să ţină (încă) un discurs despre mediile tuturor. Pe scurt, viaţa fusese din nou nedreaptă cu ea, la fel ca întotdeauna.

Tot până să plec, o fetişcană cu un an mai mică:

-s-a comportat ca un fan din acela din filme ("Heei, tu ai fost şefa de promoţie de anul trecuuut?")
-mi-a arătat pozele de la banchet (pe care oricum Stalker le văzuse de dinainte) plus comentariu la fiecare poză
-a vorbit despre examene
-a vorbit despre cunoştinţe comune şi necomune
-a vorbit despre valorile şi idealurile ei.

Superb.

Acum trebuie să-mi scriu eseul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu